۱۳۹۶ مرداد ۲۹, یکشنبه

برنامه استیج تلویزیون " من وتو " ازتلاش برای تجاوزر ضا روحانی تا دریافت رشوه توسط کیوان عباسی ( 2016 )


برای حضور مردان ما درسوریه هیچ گونه توجیه ملی نمی توان تعریف نمود
سربازان 
 ایران را ازباتلاق  سوریه نجات دهید 
*********************************


نگاهی به برنامه شوی " استیج " درتلویزیون " من وتو "( 2016 ) ازتلاش برای  تجاوز جنسی رضا روحانی  تا رشوه کیوان عباسی 

ارشیا ارشادی و تلویزیون صهیونیستی من وتو ( پژوهش پنجم) 
2017/08/22  ( واکنش _ 155 ) 

پیش نوشت 

نگارنده تاکنون 4 نوشته پژوهشی درباره تلویزیون  رابرت مرداک صهیونیست ( من وتو ) نوشته وتا حدودی پرده ازرمز ورازهای پشت پرده این رسانه برداشته ام 
درشوی مسخره وبی ارزش موزیک سال 2016 این رسانه به نام استیج  اما اتفاقات تازه ای افتاد که مقداری از آن درجامعه مجازی موجود است ازجمله سخنان " آرش سرطان " مژده و سولماز ووو 

در مراسم اجرای این نمایش بی ارزش اما رخدادهای شگفت انگیز تری رخ داد که نشان از رشد خلافکاری دراین برنامه بود تجاوز جنسی که اززمان تعرض به گوگوش وجود داشت به تجاوز جنسی گروهی ارتقا بافت و افشای رشوه گیری مرجان وکیوان عباسی ازشرکت کنندگان مستند شد  وتلاش برای  تجاور جنسی رضا روحانی  به دو نفر از زنان ازجمله مژده درزمره اتفاقات جدید بود _ پس از پایان این نمایش مدارک ومستندات ازجانب یکی از کارکنان برای اینجانب ارسال گردید

علت دیر پرداختن به نکات  این نمایش توام بافساد وتخلف مکاتباتی بود که اینجانب با هنرمند بزرگ  انوشیروان روحانی داشتم که طی این مکاتبات باایشان درمورد رضا روحانی گفتگو وبنده مستندات تخلفات ایشان رابرایشان فرستاده ومراتب تاسف خودرا ازاینکه این شخص با اتکا وسواستفاده از نام ایشان مرتکب چنین تخلفاتی شده ابراز نمودم وازایشان تقاضا کردم باتوجه به مشکلات همچنان برجای مانده گوگوش ازهمکاری با من وتو ضمن هشدار به فرزندش قلاده ایشان رابجایی ببنددتا بیشترازاین ازنام ایشان سواستفاده نکند


پیش آگاهی درباره سابقه تلویزیون من وتو 

سخنان آرش سرطان از واقعیت های پشت پرده من وتو >>>
افشاگری آرش سرطان خواننده رپ از مسابقه تلوزیون من وتو (استیج)  <<<<

بنابرتخقیقات ومستندات موجود تلویزیون من وتو درزمره رسانه های ربرت مرداک در سال 2010 با پرداخت 40 ملیون پوند ازطرف این سرمایه دارتحت نام " سرمایه گذاری خطرپذیر "  آغازبکار نمود _ هزینه ماهیانه اداره این رسانه ماهیانه بطور متوسط 5 ملیون پوند بوده وفاقد هرگونه آگهی است _ بایک حساب ساده می توان ادعا کرد از اکتبر 2010 تاکنون دست کم  مبلغ 500 ملیون پوند   هزینه نگاهداری این رسانه گردیده است 


کاملا توجه ودقت کنیم 

اگر تصور کنیم این مقدار پول ازطرف صهیونیست ها تنها بخاطر سرگرم کردن مردم ایران صرف شده است باید یا از داشتن قدرت هوشمندی کاملا بی بهره بوده ویا درحد مرگ ساده وزود باور وبی فکر  ونادان باشیم 

این رسانه با هدف سرگرمی وسواستفاده ازگوگوش دربرنامه ای تحت نام آکادمی شروع بکار نمود _ اختلافات مالی واطلاع گوگوش از نصب دوربین در اتاق خواب او و .. باعث قطع همکاری این خواننده بااین رسانه گردید 
مسئولیت اداره این رسانه بایک خواهروبرادر قبلا مفلس وبیکار به نام مرجان وکیوان عباسی می باشد 
کارکنان این رسانه بطورموقت سه ماهه برگزیده می شوند ودرصورتیکه نتوانند موجبات رضایت کیوان ومرجان را ازهمه جهت ( سرسپردگی _ فرمانبرداری وجاسوسی ) جلب کنند اخراج می گردند 
ازسال 2010 تاکنون 23 سه نفر ازکارکنان تلویزیون من وتو پس از آگاهی از مسائل پشت پرده پی بردن ازنقشه فریب برای سواستفاده وتجاوز جنسی ازاین رسانه گریخته اند که خواهران رئیسی ( شبنم وشیدا ) _بیتا _ آزاده _ سپیده ومنصوره ( فراربه ایران )  درزمره این خانم ها بوده اند 
کیوان ومرجان عباسی به دلیل اینکه با صهیونیست ها وموساد همکارهستند طی این 7 سال گذشته حاضر به گفتگو بارسانه ها واعلام رسمی منبع مالی این تلویزیون نشده اند 

افراد جداشده همگی براین نکته تاکید دارند که کیوان عباسی بارها تاکید کرده است که من وتو یک سازمان می باشد
طبعا هرسازمانی دارای تشکیلات ومقررات است
دراین رسانه حدود 100  نفر ایرانی و30  نفر غیر ایرانی کار می کنند

افراد سرسپرده تشکیلات وروی صحنه  من وتو عبارتند از : پانته آ مدیری _ رضا اعتمادی ( شوهرشاهین نجفی ) _ معین سعیدی _ صبا خویی _ نداجناب _ سالومه سیدنیا _ امید خلیلی _ سامان سمویی _ تیام بصیر _ ناصر اعتمادی _ حسن اعتمادی ( جداشده ویکی ازهمسران  پانته آ مدیری ) 

این رسانه اما افرادی پشت پرده هم دارد همانند _ مریم تهرانی _ رکسانا صابر ( جدیدا شناخته شده )  و 

اهداف تلویزیون من وتو

تلویزیون من وتو برای خود این اهداف را  مشخص و  تعین کرده است 

1_ تاثیر گذاری فرهنگی برجوانان ایران 

2 _  تاثیرگذاری سیاسی برجامعه ایران 

3 _ حمایت وتبلیغ برای دگرباشان جنسی 

4 _ نفی خانواده وتبلیغ تجرد و ازدواج سپید 

5 _ حمایت ازقوم گرایان وتجزیه طلب ها 

6 _  پرده پوشی _ چرک گیری تمیزکاری  حکومت پادشاهی _ استبدادی پهلوی 

7 _ انتشار اخبار ساختگی وگزارشان جعلی درلابلای اخبار واقعی 

8 _  راه اندازی سیستم جاسوسی ازداخل ایران تخت نام "برنامه گزارشگر " 

گرچه تلویزیون من وتو درابتدا خودرا یک رسانه سرگرم کننده وتفریحی معرفی نمود ولیکن به مرور زمان ودرخلال یرنامه های سرگرم کننده اهداف خودرا نیز نمایان کرد برنامه روبرو را می توان درمیان اهداف پنهان این رسانه شناسایی نمود 

همکاری تلویزیون من وتو با صدا وسیما ورسانه BBC

تلویزیون من وتو با رسانه BBC همکاری پیدا وپنهان صمیمانه ای دارد وبرخی ازکارکنان من وتوهم زمان  با بی بی سی هم همکاری می نمایند 

شاهین نجفی درکنسرت تورنتو عضو تناسلی خودرا به طرفدارانش نشان وحواله داد وبعد  آنرا برید ودور انداخت وبا رضا اعتمادی ( من وتو ) ازدواج کرد 
ازنام جدید اوخبری منتشر نشده وشاید شهره ویا شهلا باشد 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

همکاری غیر مستقیم صدا وسیما با تلویزیون من وتو 

ظاهرماجرا این است که استفاده از ماهواره درایران مانع قانونی دارد و بهمین دلیل جمع کردن امواج گیرها کم وبیش درشهرهای کوچک وبزرگ اجرا می گردد ودرپاره ای از موارد هم برای ایجاد اختلال درگیرنده ها از  آنتن های ارسال پارازیت استفاده می شود که برای سلامتی شهروندان بسیار زیانبار است 


ولی درهمین حالت طی شش سال گذشته صدها ساعت  برنامه های آرشیوی صداوسیما مربوط به دوران گذشته وهمچنین  ده ها جلد ازبایگانی آرشیوی مطبوعات به گونه ای پنهان وتوسط عواملی همچنان ناشناس ازبایگانی ها  سرقت وبه خارج ازایران منتقل ودراختیار تلویزیون من وتو قرارداده شده است !

نگارنده بعنوان یک جستجوگراززمان شروع برنامه " تونل زمان توسط مدیری " این موضوع راپیگیری و چگونگی این اقدام را ازمسئولین صداوسیما وشخص عزت الله ضرغامی مورد پرسش قرارداده ام ولی متاسفانه هیچ پاسخی دراین مورد دریافت نکرده ام سکوت وبی عملی  مسئولین صداوسیما دراین مورد اگرمخفی کاری و  فساد نباشد  نشان ازنوعی همکاری بین این دورسانه می نماید که البته به نظربنده هیچ اشکالی هم ندارد به شرط آنکه دراین مورد شفاف سازی وآگاهی رسانی انجام گردد 

فراموش نمی کنیم یکی ازخواسته های زنده یاد فریدون فرخزاد این بود که نسخه ای از  نمایش های تلویزیونی میخک نقره ای را مسئولین صداوسیما دراختیار او قراردهند _ فرخزاد به طرزی ضد انسانی توسط عوامل مشکوک سلاخی شد وبه خواست خود نرسید واکنون ما ازرسانه من وتو شاهد پخش شوی میخک نقره ای ایشان  هستیم ؟ ! 

نگاهی گذرا به رخدادهای تاسف بار دراین رسانه طی 7 سال گذشته

نگارنده بعنوان یک شاگرد مکتب پژوهش طی 13 سال گذشته کلیه رسانه های صدایی وتصویری وحاشیه های آنها  را بصورت گهگاهی وموردی دنیال می کنم 

خاطرات کارکنان سابق تلویزیون من وتو وهمچنین افشاکریهای شرکت کنندگان در نمایش های موسیقی در این رسانه بخوبی نشان می دهد که _ 
 اولا _ روابط جنسی ناسالم _ سواستفاده اززنان ودختران _ فروپاشی بنیاد خانوادگی ازبدو تاسیس یطور سازمان یافته دراین رسانه ادامه داشته ودارد بیتا سحرخیز وطناز خامه دراین مورد مقداری  آگاهی رسانی کرده اند 

بیتا سحرخیر از جشن های زن وشوهر عوض سخن گفته و طناز خامه بعلت همین فشارها  مدتی ازاین رسانه فرارکرده است
بنابرهمین خاطران چند تن ازکارکنان این رسانه ازهم جداشده اند _ هم جنسگرایی وعملیات   جنسی دراتاق های استادیو و نصب دوربین ها درهمه مکان ها ازجمله دستشویی ها واتاق های تعویض لباس و تعرض ها وسواستفاده های حنسی   وو خلاصه رفتارهای ناشایست دراین رسانه امری عادی ومرسوم است _ عکس وفیلم برداری مخفیانه درحقیقت برای جلوگیری از فکرجدایی وفرار  وافشاگری کارکنان ناراضی استفاده می گردد 

من فکر می کنم اگر زمانی منصوره حسینی ازکارکنان قدیمی وجداشده این رسانه درایران اگر روزی سخن گفتن آغاز کند نکات شنیدنی بسیار برای گفتن دارد 

دوما _ جوانانی که دارای استغدادهای هنری هستند ودرشوهای این رسانه شرکت کرده اند درکنار خاطرات تلخ جملگی ازوجود مافیای انتحاب استعداد برتر  و دستورات حذف کردن بی دلیل و وجود فساد مالی سخن گفته اند 
درکنار این باید تلاش برای سواستفاده جنسی اززنان شرکت کننده راهم نام برد 

بنابراین یک باردیگر به خانواده ها جهت پیوستن دخترهایشان به این رسانه هشدار می دهم _ من وتو محیط سالمی نیست وکثیف است 
بدنبال خاطرات شبنم رئیسی _ منصوره حسینی _ بیتا سحرخیز_ طنازخامه  وو بگردید 




وهم چنین به جوانان مستعد وعلاقمند به موسیقی پیشنهاد می کنم قبل ازشرکت در نمایش های بی ارزش این رسانه درباره برنامه های گذشته وشرکت کنندگان تحقیق کنید مطمئن هستم منصرف خواهید شد چون این برنامه ها درتمامی دوره ها همراه باتقلب وتخلف همراه  بوده وبرنده مسابقه  ازپیش مشخص می باشد 
وشماها رابرای تبلیغ این رسانه سرکار می گذارند 




مسابقه گزینش 2016 تحت  نام استیج 

سخنان مژده شرکت کننده دربرنامه  استیج ( صحنه) ازمسابقه من وتو >>>
سواستفاده اززنان وتقلب دربرنامه استیج توسط مژده  <<<<

سرکار گذاشتن جوانان ازبرنامه گوگوش تا صحنه 

این برنامه های موسیقی من وتو ازاول هم تقلبی وسرکاری وجهت سواستفاده بوده است 
همیشه تعدادی جوان متوهم وناآگاه بودن تحقیق کردم درباره این برنامه ها وفقط با توهم معروف شدن فریب می خورند وثبت نام می کنند ( حدود 150 نفر ) این تعداد یک هفته علاف وتحقیر می گردند تا چند نفر ازبین آنها که لابی دارند ویا رشوه پرداخت کرده اند وارد ماجرا می گردند 
این جوانان بی تجربه مدت 2 هفته حسابی سرکار گذاشته می شوند _ درحالیکه برنده نهایی ازپیش مشخص راست مهران آتش دوست معین سعیدی بی هنر وبی سواد برنده می شود ویا دوست پسر هفتم سالومه یعنی تهرانی _ سومین نفرهم  آن خانم باحجاب است که صرفا برنده شدن او سیاسی _ تبلیغی است 

آقای ضرغامی پاسخ دهد این همه آرشیو صدا وسیما چگونه دراختیار تلویزیون من وتو قرار گرفته است ؟ ( برنامه تونل زمان ) 



فریدون فرخزاد درخواست کرده بود تا کپی  برنامه میخک نقره ای را دراختیارش قراردهند _ او بوسیله تروریست ها به قتل رسید وآرزویش رابا خود برد 
یادش گرامی باد 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&


سال چهارم گوگوش بخاطر اختلافات مالی وسواستفاده جنسی ( فیلم اتاق خواب ) ازاین رسانه جدا می گردد
سال 2015/2016 این برنامه به داوری فرد بی سواد ولمپنی به نام شهرام آذر _  پسر باعث شرم انوشیروان روحانی ( رضا ) ملیجک مرجان عباسی ( معین سعیدی ) وحامد نیک پی داوری شد 
که از حامد نیک پی که سابقه وسواد هنری دارد که بگذریم بقیه بی هنر وبی سواد بودند 
دراین دوبرتامه هم به ترتیب امیرحسین وعلی برنده شدند که هرکدام یک چک 30 هزاردلاری بعنوان رشوه به رکسانا صابری  یعنی ملیجک مرجان وکیوان عباسی قبلا داده بودند 

گوگوش وهومن خلعتبری  سه سال بااین تلویزیون همکاری کردند _ چرا همکاری هایشان متوقف شد ؟

درکنار بدقولی های مالی آنها ازمافیای درون این رسانه وفساد جاری در آن آگاه شدند _ گوگوش همچنان پروسه دادگاه وشکایت ازاین رسانه را دنبال می کند وبهمین دلیل است که این رسانه برای برنامه های خود از بی هنرانی چون  شهرام آذر و رضا روحانی استفاده کرده است 
معید سعیدی  و شهرام آذر اصولا عددی نیستند وقابلیتی هم ندارند ولیکن از رضا روحانی  وحامد نیک پی باید شگفت زده شد که درتور تبلیغی این رسانه بخاطر مشتی پوند افتادند وبرای دریافت مشتی پوند دراین برنامه سراسر تخلف وسواستفاده جنسی شرکت کردند  
طبق اعترافات دوتن از شرکت کنندگان رضا روحانی قصد تجاوز جنسی به آنها د اشته و پیشنهاد همبستری شدن نموده  است

افتضاح رضا روحانی آنقدر سنگین بود که مجبورشد برای انحراف افکار عمومی از رسوایی خود بایکی ازکارکنان من وتو ( فرانک سلیمانی )  نرد عشق بیازد که  البته بنظرمن این یک گریزگاه  موقت برای فرار وتبلیغ است 

نتیجه = 
جوانانی که دراروپا زندگی می کنند وبیکارهستند بهتراست به این رسانه نزدیک نشوند که نتیجه ای جز سواستفاده جنسی  واخراج منتظر آنها نیست مگر با کیوان عباسی ونوچه هایش روابط جنسی برقرار نمایند 
درمورد جوانان جویای نام وکسانی که احساس می کنند استعداد هنری دارند بهتر است به جای ماجراجویی هایی چون فریب من وتو خوردن به مکاتب موسیقی بروند و میزان استعداد خودرااز اساتید واقعی سئوال کنند 
توجه داشته باشید تلویزیون من وتو درپی کشف استعداد نیست وفقط درپی سواستفاده جنسی و رشوه ودرآمد از جیب جوانان است پس فریب نخورید وتحقیق کنید 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قابل توجه ویاد اوری : هرگونه نظر شامل توهین _ تهمت _ ناسزا و کلمات رکیک وزننده حذف می گردد _ قوانین اخلاقی _ و رعایت اصول ادب دمکراتیک حکم می کند درکمال آرامش وبا استفاده از ادبیاتی متمدنانه درباره متن یاداشت بنویسید _ باسپاس از حسن توجه و همکاری شما _ ارشیا